Projekta ietvaros tika izbūvēts pievadceļs ar iebrauktuvi no autoceļa V538 Zilupe–Pasiene un izbrauktuvi uz autoceļu A12 Terehovas robežkontroles punkta virzienā.
Termināļa teritorijas ziemeļdaļā tika izbūvēta caurlaides ēka, autosvari un remontdarbnīca. No autosvariem dienvidrietumu virzienā tika uzbūvēta viesnīcas ēka un vieglo automobiļu stāvvieta, biroja telpu ēka, katlumāja un tika izveidots ugunsdzēsības dīķis. Caurlaides ēkas, remontdarbnīca un biroja ēka ir konteineru tipa būves ar elektrisko apsildi, kas samazināja ārējo siltumtīklu izbūves garumu.
Termināļa teritorijas stāvlaukumi un brauktuves tika pārklātas ar asfaltbetona segumu, gājēju ietvju segumam tika izmantots betona bruģakmens. Reljefa kritumu vietās tika izbūvētas stiegrota betona atbalstsienas. Termināla teritorija tika nožogota ar metināta metāla sieta žogu ar plastikāta pārklājumu un dzeloņstiepli virs tā. Žoga augstums 2,5 m. Teritorija no esošās kapsētas puses tika atdalīta ar blīvu, no profiltērauda loksnēm veidotu žogu. Izbrauktuvēm tika izbūvēti automātiski bīdāmie vārti un automātiskās barjeras. Ūdenstorņa teritorija tika nožogota ar metināta metāla sieta žogu. Termināla teritorijā tika veikti apzaļumošanas darbi, ierīkojot zāliena segumu.